HTML

Marketingfaszom

Marketing és ami néha nagyon tele van vele 8)

Véleményvezérek?

Amiről szó van

ajánlásmarketing (1) animax (1) bene david (1) bikfalvi móni (2) bizalomépítés (1) brandépítés (1) coach (1) csepregi balázs (1) design (2) domain (1) domonkos árpád (1) élménymarketing (1) facebook (3) feketelista (1) függőség (1) gaál béla (1) gekkó marketing (1) gurusajtó (1) hatékony (2) hupont (1) ingyen tárhely (1) internetesmarketing (1) internet marketing (1) iphone (1) keresőmarketing (2) keresőoptimalizálás (2) klenovszki jános (1) klikkmánia (1) kóczé lászló (1) koktélparty (1) konferencia (1) közösségi (1) közösségi marketing (2) közösségi média (1) kreutz zsolt (1) látogatottságnövelés (1) magazin (1) manta marketing (2) marketing (9) marketingcommando (2) marketingmedve (2) marketingmérnök (1) marketingnavigátor (1) marketingrendőrség (1) marketing tanácsadó (2) média (1) megmondóember (1) motivátor (1) mszii (2) netkreatív (1) oldstyle (1) oma (2) online (1) ötlethíd (1) partnermarketing (1) pénz (1) referencia marketing (1) retro (1) rizsanélkül (1) seo (1) seo guru (1) sikeres (1) sikeres vállalkozás (2) sikeres vállalkozó (1) social media (1) sufnituning (1) surányi ferenc (1) szőke róbert (1) szolgáltatás marketing (2) szövegíró (1) tanácsadás (1) tartalomkezelő (1) tóth mihály (1) tréner (1) twitter (2) urbanczyk andrás (1) üzlet tuning (1) vacsora (1) váraljay gabriel (2) véleményvezér (1) vevőszerzés (1) vhk (1) vida ági (1) virtuarium informatika (1) webáruház (1) webkukkoló (1) webni (1) webshopexperts (1) wolf gábor (1) wordpress (2) keywords

Miért?

Mert.

Mert telistele a szamócamintás kisfecském újabban. Mindenhol találkozol valami mókás marketingessel, a kóvályognak a marketingnavigátorok, jön a marketingcommando, őket lökdösik a marketingmérnökök és a marketingzsenik, egymás sarkát tiporják a tavaszi marketingmedvék. Legközelebb a szemünk se rebben már a marketingjézuskán és a marketinghálaadáson se, nemde?

Erről jut eszembe a vicc, amikor a flancos utazásaikról áradozó burzsuj fickó mesél a csóró haverjának, az meg morog az orra alatt: Horvátba, Olaszba, faszomba. Ezzel azt hiszem, nem kell tovább magyaráznom a blog nevét.

A konferenciák neve már a csillagos eget közelíti, mert expo, extra, hiper, torta, sőt nemsokára jöhet a sajtosmogyoró is desszertnek.

Aztán újabban minden magát marketingesnek nevező előrukkol valamilyen tuti módszerrel, könyvet ír belőle és vaskos összegekért árulja. Lassan nem lehet a valódi szakembereket elválasztani a magukat profinak hirdető arcok tömegétől.

Ezeket sorra froclizzák azok a megmondóemberek, gurusajtók akik(nek):

  • épp nincs jobb dolguk;
  • eszik a kefét irigységükben;
  • aktuális szexmentes életüket mások basztatásával akarják kiélni;
  • rosszindulatúak.

Esetleg a fentiek együtt.

Teszik mindezt úgy, hogy nem vállalják fel a nevüket, s ebben én se leszek különb. Nagyon is megértem őket, mert én se szeretném, ha azok, akiknek a cikkekkel borsot török az arra alá,keresztbetennének nekem jó magyar szokás szerint a munkáimban, amik pedig nem marketing jellegűek, de ki tudja, hol kapja el az embert egy-egy jóakarója.

De akkor miben leszek mégis különb, mint egy átlagos fikázó valaki?

A célom tükröt (néha görbét) tartani mindazok elé, akik a magyar on- és offline piacon tevékenykednek. Igyekszem nems zemélyeskedni, s ha sikerül, már magasan az elődöknek nevezhető megmondóemberek fölé emelkedtem. Nem az egyes szak(talan)emberek személye érdekel, hanem a tetteik, s ez bőbeszédűbben nyilatkozik majd róluk, mint a róluk szóló, főleg haveri alapon gyártott promo interjúk hada vagy a csicsás honlapok sokasága.

Címkék: marketing megmondóember marketingcommando marketingmedve marketingmérnök marketingnavigátor gurusajtó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfaszom.blog.hu/api/trackback/id/tr671922395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása