Kedves marketing tanácsadó, marketinges, tréner, coach, vagy gondold ide azt, ahogy nevezni szereted magad, hogy kitűnj a többiek közül. Nekem mindegy, minek nevezed magad.
Észrevetted, hogy egyre több a Twitter, Facebook, neten mobillal lógó viselkedést kifigurázó paródia? Van már kurva sok videó, írás, vers, grafika a témáról.
(http://www.quartz.hu/component/content/article/49-poen/245-facebook-imadsag
http://www.erdon.ro/hirek/Humor/cikk/az-internet-fuggoseg-jelei/cn/haon-news-ed02-20051102-090115 stb)
Még idióta Facebook poéncsoportok is alakulnak ezekre az elvakult felhasználói jelenségekre.
(pl. Üdv a való világban, az egyszerű emberek között!
Kijelentem, hogy igen is tudok facebook nélkül élni....csak nem akarok!
Facebook Szindróma!Csak Függőknek!;)
Nyilván mosolyogsz, ha rátalálsz egyikre, másikra.
Persze te nem vagy ilyen. Marketinges vagy, ott kell legyél mindig mindenhol, tudatosan dolgozol rajta, hogy véleményvezér legyél.
De belegondoltál már, hogy téged is ugyanilyen unalmas függőnak tartanak? Reggel hatkor tudósítasz a twitteren, hogy kávézol. Jó reggelt kívánunk és mi is kérünk kávét, te pedig küldesz fénypostán. Ismerjük a kajálási menetrendedet. Tudjuk, melyik kínai étteremben csekkolsz be twitteren déltájban. Látjuk a megosztásaidból, miket olvasol. Naná hogy munkaidőben! Ismerjük a kedvenc bowlingklubod és kocsmád nevét. Tudósítasz, melyik mozifilmet nézzük meg mindenképp. Éjfélfele ágynak dőlsz. De előtte kitweeteled a gyógyszered nevét. Jobbulást kívánunk. És szép álmokat.
És közben unjuk a pofádat, te hülye kocka!
Kapj észbe!
Véleményvezérek?