HTML

Marketingfaszom

Marketing és ami néha nagyon tele van vele 8)

Véleményvezérek?

Amiről szó van

ajánlásmarketing (1) animax (1) bene david (1) bikfalvi móni (2) bizalomépítés (1) brandépítés (1) coach (1) csepregi balázs (1) design (2) domain (1) domonkos árpád (1) élménymarketing (1) facebook (3) feketelista (1) függőség (1) gaál béla (1) gekkó marketing (1) gurusajtó (1) hatékony (2) hupont (1) ingyen tárhely (1) internetesmarketing (1) internet marketing (1) iphone (1) keresőmarketing (2) keresőoptimalizálás (2) klenovszki jános (1) klikkmánia (1) kóczé lászló (1) koktélparty (1) konferencia (1) közösségi (1) közösségi marketing (2) közösségi média (1) kreutz zsolt (1) látogatottságnövelés (1) magazin (1) manta marketing (2) marketing (9) marketingcommando (2) marketingmedve (2) marketingmérnök (1) marketingnavigátor (1) marketingrendőrség (1) marketing tanácsadó (2) média (1) megmondóember (1) motivátor (1) mszii (2) netkreatív (1) oldstyle (1) oma (2) online (1) ötlethíd (1) partnermarketing (1) pénz (1) referencia marketing (1) retro (1) rizsanélkül (1) seo (1) seo guru (1) sikeres (1) sikeres vállalkozás (2) sikeres vállalkozó (1) social media (1) sufnituning (1) surányi ferenc (1) szőke róbert (1) szolgáltatás marketing (2) szövegíró (1) tanácsadás (1) tartalomkezelő (1) tóth mihály (1) tréner (1) twitter (2) urbanczyk andrás (1) üzlet tuning (1) vacsora (1) váraljay gabriel (2) véleményvezér (1) vevőszerzés (1) vhk (1) vida ági (1) virtuarium informatika (1) webáruház (1) webkukkoló (1) webni (1) webshopexperts (1) wolf gábor (1) wordpress (2) keywords

Hagyományos esetben vacsora után koktéloznak az emberek. Ha egy szállodát veszünk alapul, az étteremben alaposan bezabálnak a vendégek este, de a koktélbárban inkább éjszaka ücsörögnek.

A marketing egyik jelszava, hogy légy meghökkentő, s itt bizony felborulnak a dolgok. Mi volt előbb, a koktél vagy a vacsora?

Váraljay Gábriel 2010. február 22-én publikálta a közösségi médiában jelenlevők számára azóta tananyagnak számító koktélpartis hasonlatát tartalmazó cikkét, Közösségi média – Hol a pénz? címmel. http://varaljay.com/hu/2010/02/22/kozossegi-media-hol-a-penz/

Eztán jön 2010 március 2-án az OMA-s hasonszűrő post, mintegy Vacsora-csata revans: Közösségben hirdetni tuti nyerő? címmel, ami nagyjából ugyanarról szól, de milyen nyilvánvaló lett volna elcsenni a koktélparti szót, átkeresztelték inkább vacsorának.
http://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2010/03/kozossegi-media-jelenlet/

Hogy mi volt előbb, a koktélparti vagy a vacsora, ki kitől nyúlt, azt nem célom eldönteni, (de a dátum magáért beszél).

Ettől függetlenül mindkét portálnak igaza van, az erőszakos tolakodásnak a social mediában nincs eredménye. S a másik tanulság, amit leszűrhetünk az esetből: nem kell sok-sok marketing portálra feliratkozni és naponta órákat tölteni a lapozgatásukkal, vagy a hírlevelet olvasni, hiszen mind ugyanarról szól ... egyik előbb, másik utóbb. Utóbbi a ciki szerintem. 8)

Tehát találd meg azt a marketing oldalt, ami a te szempontodból fontos. Ha a közösségi médiás jelenlétedet akarod feltupírozni, akkor fókuszálj, nem kell neked ehhez e-mail kampánytervezést, szoftvereket, akadémiát, wordpress-tanító oldalt szem előtt tartani. Válaszd ki azt, ami a te érdeklődésedet célozza meg, a többi kuka. Csak az idődet vesztegeted.

Címkék: vacsora koktélparty közösségi média közösségi marketing social media oma váraljay gabriel

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfaszom.blog.hu/api/trackback/id/tr531922431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása