HTML

Marketingfaszom

Marketing és ami néha nagyon tele van vele 8)

Véleményvezérek?

Amiről szó van

ajánlásmarketing (1) animax (1) bene david (1) bikfalvi móni (2) bizalomépítés (1) brandépítés (1) coach (1) csepregi balázs (1) design (2) domain (1) domonkos árpád (1) élménymarketing (1) facebook (3) feketelista (1) függőség (1) gaál béla (1) gekkó marketing (1) gurusajtó (1) hatékony (2) hupont (1) ingyen tárhely (1) internetesmarketing (1) internet marketing (1) iphone (1) keresőmarketing (2) keresőoptimalizálás (2) klenovszki jános (1) klikkmánia (1) kóczé lászló (1) koktélparty (1) konferencia (1) közösségi (1) közösségi marketing (2) közösségi média (1) kreutz zsolt (1) látogatottságnövelés (1) magazin (1) manta marketing (2) marketing (9) marketingcommando (2) marketingmedve (2) marketingmérnök (1) marketingnavigátor (1) marketingrendőrség (1) marketing tanácsadó (2) média (1) megmondóember (1) motivátor (1) mszii (2) netkreatív (1) oldstyle (1) oma (2) online (1) ötlethíd (1) partnermarketing (1) pénz (1) referencia marketing (1) retro (1) rizsanélkül (1) seo (1) seo guru (1) sikeres (1) sikeres vállalkozás (2) sikeres vállalkozó (1) social media (1) sufnituning (1) surányi ferenc (1) szőke róbert (1) szolgáltatás marketing (2) szövegíró (1) tanácsadás (1) tartalomkezelő (1) tóth mihály (1) tréner (1) twitter (2) urbanczyk andrás (1) üzlet tuning (1) vacsora (1) váraljay gabriel (2) véleményvezér (1) vevőszerzés (1) vhk (1) vida ági (1) virtuarium informatika (1) webáruház (1) webkukkoló (1) webni (1) webshopexperts (1) wolf gábor (1) wordpress (2) keywords

 AKCIÓ! ÚJDONSÁG! KÖZLEMÉNY! HÍR!

 
Remélem, hogy alaposan felkeltettem mindenki figyelmét. 8D
Sokan olvastok és kevesen szólnak hozzá, ami érthető a témák miatt. 
De most egy új lehetőséget vezetek be, ezáltal az olvasók aktívabbak lesznek.
 
Mától bárki küldhet be történetet, hogy mivel van tele a fasza, itt a blogomon leközlöm az írását. Avval ne is töltsétek az időtöket, hogy például a postással van tele a faszod, mert csak is a témába vágókat fogom megjelentetni.
 
Akinek van pletykája, rossz tapasztalata, azok írjanak a marketingfaszom@gmail.com email címre. Azok is, akiket átvertek vagy megkárosítottak vagy nem kapták meg azt, amit ígértek nekik. Ígérem, hogy a levélküldők címét, nevét sose fogom semmire felhasználni, de a biztonság kedvéért regisztráljatok egy új email címet és küldjétek arról a levelet, ha a sajátról nem akartok. 
 
Ha az író nem akar névvel szerepelni, még jeligével se, azok neve marad anoním. 
Aki kifejezetten kéri, azokét a nevével fogom megjelentetni.
 
Járjatok nyitott szemmel!
Ha láttok valami ostobaságot, cikit, akkor csináljatok róla pillanatképet és küldjétek el nekem az esemény leírásával.
 
Jó lenne a sok hozzá nem értőből egy feketelistát csinálni.
Van már ilyen lista orvosokból, éttermekről. Csináljuk meg közösen a marketingesekből is! 
 
Ha kiszagolom, hogy valaki magát akarja reklámozni vagy csak rosszindulatból ír, az hiába próbálkozott.

Címkék: marketing feketelista

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfaszom.blog.hu/api/trackback/id/tr232459718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.11.21. 19:45:35

Na végre, ez egy okos ötlet! Szükség van erre a "tükörre", mert bizony mindig vannak be nem tartott ígéretek, ki nem fizetett számlák és hülyébe vett ügyfelek. Nagyon nagyra tartom, hogy felvállalod ezt a munkát, mert sokat segítesz mindenkinek.

Egy kérdésem lenne: hogyan fogod lecsekkolni, hogy valós-e az állítás? Bizonyíték szükséges?

Én a saját házam tájékán söprögetek csak, nem tudok sus-mus dolgaimról, de rendszeresen olvasni foglak, hátha ezen a felületen keresztül értesülök egy elégedetlen emberkéről.

Sok sikert a listához! Ha kell némi szponzoráció a működéshez, szólj és megbeszéljük. A konkrétumokkal azért óvatosan, ahogy én is tiltattam már le blog.hu oldalt, más is megteheti, akinek csúnyán beszólsz.

Legyél rossz, provokatív, beszólós. Bosszants fel mindenkit úgy, ahogy egyszer "dolcsinorbi" tette :)

marketingfaszom · http://marketingfaszom.blog.hu 2010.11.22. 19:06:36

A blog arról szól, hogy mivel vagy kivel van tele a farkunk, mi nem tetszik. Ehhez szerintem nem kell bizonyíték, az a bíróságra tartozik, mint ahogy az igazság megállapítása is. 8P
Lehet a történeteket kommentálni minden szemszögből, aztán ennek fényében dönthetik el igazán az olvasók, hogy nekik megéri-e az illetővel szóba állni vagy üzletet kötni.
süti beállítások módosítása