HTML

Marketingfaszom

Marketing és ami néha nagyon tele van vele 8)

Véleményvezérek?

Amiről szó van

ajánlásmarketing (1) animax (1) bene david (1) bikfalvi móni (2) bizalomépítés (1) brandépítés (1) coach (1) csepregi balázs (1) design (2) domain (1) domonkos árpád (1) élménymarketing (1) facebook (3) feketelista (1) függőség (1) gaál béla (1) gekkó marketing (1) gurusajtó (1) hatékony (2) hupont (1) ingyen tárhely (1) internetesmarketing (1) internet marketing (1) iphone (1) keresőmarketing (2) keresőoptimalizálás (2) klenovszki jános (1) klikkmánia (1) kóczé lászló (1) koktélparty (1) konferencia (1) közösségi (1) közösségi marketing (2) közösségi média (1) kreutz zsolt (1) látogatottságnövelés (1) magazin (1) manta marketing (2) marketing (9) marketingcommando (2) marketingmedve (2) marketingmérnök (1) marketingnavigátor (1) marketingrendőrség (1) marketing tanácsadó (2) média (1) megmondóember (1) motivátor (1) mszii (2) netkreatív (1) oldstyle (1) oma (2) online (1) ötlethíd (1) partnermarketing (1) pénz (1) referencia marketing (1) retro (1) rizsanélkül (1) seo (1) seo guru (1) sikeres (1) sikeres vállalkozás (2) sikeres vállalkozó (1) social media (1) sufnituning (1) surányi ferenc (1) szőke róbert (1) szolgáltatás marketing (2) szövegíró (1) tanácsadás (1) tartalomkezelő (1) tóth mihály (1) tréner (1) twitter (2) urbanczyk andrás (1) üzlet tuning (1) vacsora (1) váraljay gabriel (2) véleményvezér (1) vevőszerzés (1) vhk (1) vida ági (1) virtuarium informatika (1) webáruház (1) webkukkoló (1) webni (1) webshopexperts (1) wolf gábor (1) wordpress (2) keywords

 

Naponta átlagban 30-65 olvasóm van és ez azt jelenti, hogy sokan vagytok kíváncsiak a marketing és a marketing tanácsadók koszos kis dolgaira. Nekem tökre mindegy, hogy ki jön kárörvendeni és ki az, aki csak tájékozódni szeretne, hogy kivel kössön üzletet és kivel ne. De az utóbbiaknak jobban örülök 8)

Ez lenne ennek a blognak a célja, hogy felhívjuk arra a figyelmet azokra, akik nagy mellénnyel járnak, kelnek, tréningeket adnak el, infóterméket árulnak, saleselnek, hírleveleznek, miközben a munkájuk hagy maga után kivetnivalót.

Bemutatnék egy példát, amit a Facebook-on találtam szörfözés közben:

 

 

A fentiek láttán el lehet gondolkodni azon, hogy van-e alapja vagy se annak, hogy így nekitámadtak Kóczé László tanácsadónak, még a saját falára is került ilyen írás. Utánajárhattok, ha akartok, mert biztos lesz folytatása. De nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja.

Mielőtt nekiálltok perelni meg személyiségi jogokkal kardozni, nyilatkozom: Dsándor László fényképe és az írásai mindenki számára megtekinthető.

A HOLNAP REGGELI BEJEGYZÉSEM FORDULÓT HOZ A BLOG ÉLETÉBEN, FIGYELJETEK!!!

Címkék: marketing marketing tanácsadó kóczé lászló

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingfaszom.blog.hu/api/trackback/id/tr502459621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kocze 2010.11.22. 15:14:00

Szia

Igen ez megtörtént.
Tényleg nem fizettük ki, mert nem végezte el a szerződésben vállalt munkát. Aminek az eldöntése egyébként nem az én kompetenciám, hanem az ügyvezetésé.

Azóta is várom, hogy Sándor bizonyítsa be nekem, hogy ő márpedig elvégezte.
Nem vagyok marketing tanácsadó és nem is leszek...

Sándor ügyfele, pedig megkapta a közel 5 milliós hitelt.

Jó ez a blog, mert egyértelműen rávilágít arra, hogy valami baj van a szakma körül. Hogy mi az, azt én nem tudom megmondani. De sokkal hitelesebb lehetne, ha mindkét oldalt meg lehetne hallgatni és, ha konkrét szakmai elemzésben tudnád bizonyítani, hogy ki és mikor nem felelt meg a szakmai alapkritériumoknak.

További kellemes napot

marketingfaszom · http://marketingfaszom.blog.hu 2010.11.22. 19:00:04

A másik oldal meghallgatása a kommentekben történik meg, ha egyáltalán akar élni ezzel. Örülök, hogy te használtad ezt a funkciót.

kocze 2010.11.23. 14:08:18

@marketingfaszom: Szia

Igen értem, csak tudod mégis az lehet a baj ezzel, hogy vádaskodni, a levegőbe beszélni lehet. Mondhat bárki, bármit. Szerintem az a korrekt, amikor a fröcsögés után megdönthetetlen tényeket is tud valaki felmutatni!
Továbbra is azt mondom, hogy amennyiben valaki nem teljesíti a szerződésben általa vállalt feltételeket, akkor az ügyvezetésnek jogában áll megtagadni a kifizetést! (mert ugye ez nem az én hatásköröm)
Végül csak annyit, hogy légyszi javítsd ki a címkét, hogy marketing tanácsadó, mert nem vagyok az. Inkább azt írd oda, hogy: "akit mindig megtalálsz" vagy "aki mindig vállalja az arcát és a nevét" :-)) Köszönöm.

Kellemes napot

marketingfaszom · http://marketingfaszom.blog.hu 2010.11.30. 11:30:11

Nem neveztelek marketing tanácsadónak, csak szimplán tanácsadónak. A címke pedig marad, mert nem veled kapcsolatban szerepelt a szövegben sem.
süti beállítások módosítása