Naponta átlagban 30-65 olvasóm van és ez azt jelenti, hogy sokan vagytok kíváncsiak a marketing és a marketing tanácsadók koszos kis dolgaira. Nekem tökre mindegy, hogy ki jön kárörvendeni és ki az, aki csak tájékozódni szeretne, hogy kivel kössön üzletet és kivel ne. De az utóbbiaknak jobban örülök 8)
Ez lenne ennek a blognak a célja, hogy felhívjuk arra a figyelmet azokra, akik nagy mellénnyel járnak, kelnek, tréningeket adnak el, infóterméket árulnak, saleselnek, hírleveleznek, miközben a munkájuk hagy maga után kivetnivalót.
Bemutatnék egy példát, amit a Facebook-on találtam szörfözés közben:
A fentiek láttán el lehet gondolkodni azon, hogy van-e alapja vagy se annak, hogy így nekitámadtak Kóczé László tanácsadónak, még a saját falára is került ilyen írás. Utánajárhattok, ha akartok, mert biztos lesz folytatása. De nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja.
Mielőtt nekiálltok perelni meg személyiségi jogokkal kardozni, nyilatkozom: Dsándor László fényképe és az írásai mindenki számára megtekinthető.
Véleményvezérek?